… drobnicy
Przy okazji jak silnik będzie wyciągnięty, spróbuję wspawać w miskę nakrętkę pod czujnik temperatury oleju.
Z prawej strony jest całkiem niezłe miejsce
Testy na kawałku blachy się udały
Czujnik jest ze Skody Octavii 1.9D, a wskaźniki zostały upolowane za grosze na Allegro (obydwa sprawne!). Niewiadomą jest jednak masa – nie wiem czy śruby od miski wystarczą, czy będzie trzeba pociągnąć dwa przewody i dorobić jakieś podłączenie przy czujniku.
Przybył też nowe narzędzia marki Knipex
Tanie nie były, ale jakość zawsze kosztuje
Cały czas przyzwyczajam się do możliwości jakie daje spawarka.
- klucz do nakrętki wału z obciętego kawałka nasadki
- drugi wózek do kanału
- pokrętło zaworu żaby (odzyskane z połamanego ścisku stolarskiego…)
- wspornik rury wydechowej przy skrzyni (nigdy nie widziałem do kupienia)
- wspornik alternatora 80A z Nivy
wraz z górnym uchwytem
Wspornik niby można kupić nowy
Przy Rezerwiście ogarnąłem
- nową elektrykę
- kompletny układ chłodzenia
- kolektor wydechowy z sondą Lambda
- cieknące śruby wyciszacza łańcucha…
Czeka na odpalenie, ale nie wiem kiedy to będzie :/
A następnym razem będzie właśnie o alternatorze i o skrzyniach (oczywiście 5-tkach).
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.