Gdzie ?

Warsztaty, które mogę polecić i do których wrócę:

  • Autoelektryk, Omulewska 13a, 22 870 52 47 – bezproblemowo, byłem 2 razy (problem z zapłonem i regeneracja rozrusznika)
  • Auto Szlify J. Kozierański, Grochowska 160, 22 610 05 75 – profesjonalna porada, byłem z głowicą na pełnej regeneracji, na sprawdzeniu bloku i wału, na pasowaniu tłoków z korbowodami
  • Resory, Łodygowa 21, 22 679 99 19 – kowal, doginałem nowe sprężyny
  • Saxon, Czapelska 30, 22 424 66 06 – wszystko do CB Radia, regulacja, montaż, strojenie
  • Spec od dyfrów, posiada narzędzie wzorcujące i pomiarowe do dyfrów – daj znać, jeżeli potrzebujesz kontakt
  • Technicar, Paca 11, 728 737 037 – warsztat fachowców z pasją

 

 

Warsztaty które mi podpadły, ale może jeszcze do nich wrócę:

  • AUTOZakręt, Szaserów 36, 22 773 23 46 – byłem 2 razy, może ich jeszcze odwiedzę w sprawie mostu
    • Pierwsza wizyta – regeneracja wału napędowego – wymiana krzyżaków i podpory z łożyskiem, bezproblemowo i sprawnie
    • Druga wizyta – przez tydzień wymieniono tylko łożyska z przodu, a tulejki i geometria nie była ruszona, marudzenie zaczęło się już w momencie odstawienia samochodu

 

Warsztaty do których już nie wrócę:

  • Warsztat speca od Ład, Esej 50 – byłem dwa razy, niestety podzielam opinie innych
    • Pierwsza wizyta – ogólne przejrzenie, regulacja itp., było ok
    • Druga wizyta – m.in. wymiana regulatora napięcia, niestety ich się nie naprawia silikonem
  • EMTI, Młodnicka 35, 22 815 35 11 – z Ładą byłem 3 razy
    • Pierwsza wizyta – podłoga, podjęli się dużego wyzwania i dali radę, nie wiem jednak jakiej użyto blachy, bo od spodu wylazła ruda. Nie było też tanio.
    • Druga wizyta – zbieżność, została ustawiona, ale nie zwrócono uwagi na to, że jeden sworzeń drążka środkowego był suchy i skrzypiał
    • Trzecia wizyta – znowu blacharka, lewy tylny kielich, tym razem zrobione po prostu byle jak, ale cena była normalna i nie niska
    • Byłem u nich też kilka razy cywilem, m.in. na wymianie sprzęgła (11.2010, 101 tys. km przebiegu). Jak się okazało (2.2013, 105 tys. km przebiegu) wymieniona została tarcza i docisk, łożysko już nie. Czemu? Nie wiem i się już raczej nie dowiem, bo więcej ich nie odwiedzę.
  • AUTO-GEO, Omulewska 13, 22 870 40 87 – byłem raz, na geometrii zawieszenia. Kierownica była krzywo, tulejki górnych wahaczy zostały założone odwrotnie, tulejki dolnych wahaczy nie zostały wymienione najprawdopodobniej ze względu na wymagany nakład pracy.