Rutyna
office 2010 key
windows 7 key sale
windows 10 key sale
windows 10 education
windows 10 pro key
office 2016 key
windows 10 key
office 2013 key
windows 7 key
Windows 7 Professional iso
windows 10 home-key
Buy Windows 7 |
Sale Windows 7 Ultimate Keys |
Windows 10 Home Key Sale |
windows 8.1 key sale |
Windows 10 Product Key Sale |
Windows 7 Ultimate Product Key 32bit and 64bit Genuine |
MS Office 2016 Key For Activation Latest Full Free Download |
Adobe Photoshop CS6 Crack And Keygen Full Download |
Windows 7 Ultimate ISO download |
Windows 7 Product Key Online Store |
Windows 10 Preview Product Key |
How To Find Microsoft Windows Product Keys |
How to Find Your Windows 7 Product Key |
Windows 7 Product Key Generator For 32&64 Bits |
Adobe Photoshop CS6 Serial Key Download |
Free Windows 10 Product Key |
Download Windows 8.1 PRO ISO Image 32 Bit & 64 Bit Free |
Windows 10 Pro Product Key Generator Free Download |
Windows 7 Ultimate SP1 Product Key Sale |
W tym roku start został przeniesiony z soboty na niedzielę, ze względu na ograniczone terminy kursowania promów Sycylia – Tunezja. W związku z tym, z piątku na sobotę wieczór przesunięty został też Late Night Check-In. Przy ponad 500 zgłoszonych załogach nie było się nad czym zastanawiać – numery lepiej odebrać jak zwykle dzień wcześniej, więc do Katowic pojechałem w sobotę.
Najpierw jednak pierwsza retrospekcja…
W ramach testów przed wyjazdem przejechałem 3 dłuższe trasy:
- na rozgrzewkę – Kazimierz Dolny (291,5 km)
- na studniówkę – Mikołajki (502,4 km)
- na ostatnią – pierwotny plan zakładał Malbork (600km), pojechaliśmy na 2 samochody (z Tawrią JaSpoko) i dojechaliśmy do Krynicy Morskiej… (880km)
Wyszedł wtedy na jaw problem z 3 i 4 biegiem. O ile 4 wchodziła w miarę ok, to redukcję na 3 było trzeba robić delikatnie.
Nie dawało mi to ciągle spokoju. Miałem zapasową, złożoną na łożyskach zamiennikach, skrzynię 5 na której przejechałem już wcześniej kilkaset kilometrów, i jeszcze jedną, niesprawdzoną, złożoną w międzyczasie ale na oryginalnych łożyskach….
Wybór padł na niesprawdzoną
Wyciągniecie skrzyni zajęło tym razem tylko 1,5h, po kolejnych 1,5h nowa skrzynia była założona, następnego dnia zostało już tylko poskładać osprzęt itp.
Przy okazji okazało się, że nakrętka łącząca wały się poluzowała…
Przed wyjazdem przejechałem na nowej skrzyni ok 200km – biegi wchodziły bez problemów, więc kolejna przekładka nie była już konieczna. Na dodatek 5 bieg był najcichszy ze wszystkich skrzyń do tej pory. Ryzyk, fizyk, złombol.
Pierwsze tankowanie, mycie szyb i w drogę.
Sobota, ruch nie był duży, pogoda w sam raz do jazdy…
Test nagłego hamowania…
Nysa na lawecie…
Nudy, pierwszych Złomboli spotkałem na stacji benzynowej ~70km przed Katowicami – Żuk z paką i Polonez Truck
Chwilę potem podjechał jeszcze Lublin
Po tych pierwszych paruset kilometrach przejechanych z pełnym załadunkiem, poza standardową zmianą dynamiki, wyczułem wibracje przy prędkości 85km/h na 5 biegu i lekki zgrzyt przy wrzucaniu 4 biegu przy obrotach większych niż 2000/min. Wszystko do ogarnięcia przez dostosowanie stylu jazdy.
Do Katowic dojechałem ok 17, a Late Night Check-In był od 18, więc najpierw zameldowałem się już klasycznie w akademiku AWF.
Tym razem wjazd pod Spodek był przed rondem i nie obyło się małego krążenia
W tym roku wylosowałem numer 9
Oprócz naklejek każdy dostawał też torbę z podstawowym wyposażeniem na wyjazd, bardzo fajna niespodzianka :)
Następnego dnia miała zacząć się „katorga”.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.