… priorytetów
Kilkadziesiąt przejechanych kilometrów pozwoliło ocenić sytuację – nie jest źle, ale sporo trzeba jeszcze poprawić.
Skrzynia – złożenie drugiej 5-tki i jej zamontowanie w samochodzie to plan na najbliższe 2 weekendy. Brakujące rzeczy udało się już pozbierać. Koło przesuwne wstecznego biegu udało się wyrwać po taniości – w Polonezie i Fiacie 125p jest takie samo, a na Allegro było akurat nowe za 12 zł + 12 zł wysyłka. Takie samo do Łady to już ~60zł + wysyłka…
Brak przekrzywionej kierownicy przy jeździe na wprost spowodował, że ściąganie na lewo przy hamowaniu jest znacznie bardziej zauważalne. Spuszczenie płynu nie pomogło. Z tyłu bębny i szczęki też wyglądały ok, a cylinderki były suche. Teoretycznie wskazuje to na problem z prawym zaciskiem, ale w lewym zacisku cylinderek wewnętrzny jest MasterSportu :/ Może to on bruździ ?
Jak te dwie rzeczy będą ogarnięte, to będzie można zająć się wyciekiem oleju – najpierw trzeba jakoś zlokalizować jego źródło. Przy przekładaniu skrzyni i wyciągniętym wydechu i rozruszniku będzie może łatwiej coś zobaczyć.
Reanimowany alternator niestety nie ładował :/ Mam jeszcze zapasowy regulator napięcia i diody, może jeszcze coś z niego będzie.
Przy przyspieszaniu, w okolicach 1500-2000 obrotów, silnik tak jakby się trochę czasami dławił i przerywał – temat do dalszej obserwacji…
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.