Ostatnie …

… dni

Na sobotę plan był prosty – odpalić Rezerwistę.

Zawory wyregulowałem wieczorami w tygodniu, gaźnika jednak nie ruszyłem zupełnie.

Silnik postawiłem na wózku na którym go w zimę rozkręcałem – zostało przykręcić koło zamachowe, sprzęgło, obudowę sprzęgła, rozrusznik, ustawić zapłon, przykręcić gaźnik, doprowadzić paliwo, podłączyć elektrykę, przykręcić wydech, pozatykać zbędne wyprowadzenia…

s1
s2
s3
s4

Pierwsza próba odpalenia się nie powiodła – był problem z iskrą, była tylko na pierwszym cylindrze. Po sprawdzeniu przewodów, świec, kopułki i cewki do wyeliminowania został tylko przerywacz w aparacie. Przerwę ustawiałem nową metodą na kątomierz – przerwa wyszła zdecydowanie większa niż 0,35-0,45mm. Muszę to jeszcze sprawdzić. Po ustawieniu na szczelinomierz…

Ssanie było trzeba przytrzymywać ręcznie stąd problemy z gaśnięciem. Układ chłodzenia nie był nawet zalany płynem, więc pochodził tylko chwilę, ale odpalił i chodził sam :) Coś więcej podziałam już po powrocie.

Parę dni wcześniej przyszła paczka z nowym narzędziem, które chciałem mieć już od dawna, a potrzebne było całkiem niedawno… zaciskarką do przewodów hamulcowych. Pierwsze próby wykazały, że trzeba ją trochę przerobić, żeby była wygodniejsza.

zacisk

Ścisnąć i utrzymać przewód tak, żeby się nie przesuwał przy zarabianiu końcówki było ciężko :/ Dorobiłem więc zaczep na śrubę i teraz jest idealnie :)

Ogarnąłem w końcu rzeczy, które zostały po remoncie Rezerwisty i przy okazji znalazłem… zgubiony klin wału. Był już trochę wytarty więc wymienić go i tak było warto.

Zrobiłem wstępny przegląd części do zabrania…

inw

To tylko części, zebrać trzeba jeszcze np. narzędzia… Właśnie ogarnięcie większości rzeczy do zabrania to jest plan na najbliższe dni, a w weekend bolid zaliczy jeszcze mycie i sprzątanie.

W końcu przyszła też belka pod skrzynię 5-tkę. Porównanie z belką 4-ki potwierdza niezbędne przeróbki – poduszka jest bardziej cofnięta i jest mocniej opuszczona.

belki1
belki2

belki3

Przy okazji nasmarowałem wieloklin końcówki wału.

Na misce olejowej dalej nie ma żadnego zacieku, jednak po powrocie z Katowic na deskach pojawiła się świeża plamka oleju – kapie z łączenia linki prędkościomierza z napędem. Może kiedyś się coś na to poradzi…

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Kategorie

Darczyńca

Piniata Cukierkowa bomba

Darczyńca

Sport&Classic Workshop

Darczyńca

FlyPhotos.net

Darczyńca

CARpenter - Grzegorz Arnold

Darczyńca

Darczyńca

Darczyńca

Michał i Paulina

Darczyńca

Szwedzkie Ziółka

Darczyńca

ABA Trans

Darczyńca

SkazaniNaŁadę

Darczyńca

Romera 10

Darczyńca

Filmowe Urodziny

Darczyńca

Klub Malucha

Darczyńca

Technicar

Darczyńca

Andrzej Borkowski

Darczyńca

Piotr Lechowicz

Darczyńca

Krzysztof Góra

Darczyńca

Ewelina Czajkowska

Darczyńca

Wojtek Goździewicz

Darczyńca

Konrad Melon

Darczyńca

Maciej Jermakow

Darczyńca

Paweł Mieczkowski

Darczyńca

Kancelaria Radców Prawnych Stopczyk & Mikulski sp.k.

Darczyńca

Darczyńca

Darczyńca

Darczyńca

Darczyńca

4racing.pl

Darczyńca

Kuba Kiljan

Darczyńca

Azul Holiday

Darczyńca

Grafix bis Zakład Poligraficzny

Darczyńca

Wojtek Pojda

Darczyńca

KEVISPORT wodny sprzęt ratunkowy i asekuracyjny

Darczyńca

Szkoła Tańca i Rock’n'Rolla Sportowego „Promenada”

Darczyńca

Warsaw Speed Team

Darczyńca

Artut

Darczyńca

Sport Ponad Podziałami

Darczyńca

Marek Mireński

Darczyńca

krzysm

Darczyńca

Twoja-Praga.pl