Nawigacja
Self Balancing Scooter
Self Balancing Scooter Sale
Poprzedniego wieczoru jechałem w warunkach, w których parę lat wcześniej bym odpuścił.
Mimo deszczu, nocy i zmęczenia – senność nie wystąpiła.
Doszły do tego jeszcze odwrotnie założone zdarte przednie opony – przy hamowaniu nie wpadały jednak w poślizg, w zakrętach też było ok.
Poranek był dla odmiany pogodny
Następną noc miałem spędzić w Austrii, pod Wiedniem. Do przejechania było niecałe 700km.
Powrót to specyficzny etap Złombolu. Prosty i trudny z tego samego powodu – trzeba przejechać kilometry.
Bezsensownie pomylony zjazd…
Kombinacje z nawrotką…
Te kilkanaście straconych minut i kilometrów nie miało jednak większego znaczenia w perspektywie całego dnia
Przerwa na tankowanie i drugie śniadanie – po co ta wielka bryła? Na antenę chyba trochę niskie…
I tak mijają godziny i lecą kilometry…
W oddali zaczęły rysować się Alpy…
… który to już dzień jazdy z problemem z chłodzeniem?
Przynajmniej było ładnie
Na znakach pojawia się Austria…
Winietka i pół godziny drzemki…
Austria
Nawigacja chciała poprowadzić ekspresówką…
… na autostradzie czułem się jednak bezpieczniej, więc znowu straciłem chwilę na nawrotkę
Kontrola rezerwy znowu dawała jasny komunikat, w samą porę bo akurat zaczęło się chmurzyć
Skontrolowałem opony – szału nie było, ale druty też jeszcze nie wyłaziły.
Przy ostatniej korekcie nawigacji podałem przejazd przez okolice Graz – niestety przy tak dużym dystansie na mapie nie było widać, że znowu kawałek przejadę bez sensu…
Dodatkowo chwile straciłem w małym korku
Przynajmniej nie padało…
Zjazd z autostrady – tego się spodziewałem na ostatni odcinek…
… ale tego, że na moment na nią wrócę, żeby zaraz znowu z niej zjechać już nie :/
Wydaje mi się, że dziwna trasa wynikała z limitów prędkości pojazdu podanych w ustawieniach. W przypadku 105km/h ustawionych na autostradę z ograniczeniem do 130km/h, nawigacja wybierała zwykłą drogę.
Na nocleg dojechałem wieczorem. Cały dzień nie padało, ale czuć było zmianę klimatu – zrobiło się chłodno i wilgotno.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.