Wysokie…

… progi

Na ostatnim badaniu technicznym usłyszałem, że na kolejnym progi muszą być zrobione.

Odkładałem to wystarczająco długo, a Łada i tak już na nie zapracowała.

Kompletne blachy leżały już od paru lat na strychu

Zewnętrzne i środowe były ok, ale reszta okazała się jednak bliżej niezidentyfikowana

Pozbierałem też trochę reparaturek (doszły potem jeszcze kolejne zastrzały, już lewy i prawy)

Wybebeszyłem prawie cały środek, żeby jak najbardziej ułatwić zadanie

Od początku było wiadomo, że temat będzie trudny – na pewno niezbędna będzie metaloplastyka, tak jak od razu po zakupie w 2010 roku…

Zanim w końcu trafiłem na właściwą osobę, minęło trochę cennego czasu i nerwów, ale o tym później.

Zadanie okazało się znacznie trudniejsze niż początkowo można było przewidywać.

Ta szpachla i pianka pękła jeszcze w 2012, na powrocie przez Serbię…

Najlepszą reparaturką byłaby po prostu cała buda…

… ale co to za fun jechać Złombol odpicowanym cukierkiem na żółtych blachach ?

Ciekawostka – fabryczne łączenie miedzią/mosiądzem? Prawdopodobnie tam fabryka spodziewała się korozji…

Byli dość optymistyczni w swoich przewidywaniach…

Przy okazji wychodziły też inne nieplanowane miejsca…

Reparaturki ułatwiły odtworzenie elementów, ale one też wymagały poprawek chociażby ze względu na oszczędne spawy…

Pierwsze przymiarki…

Metaloplastyka…

… bez końca…

Jedna strona nabrała formy…

Przyszedł czas na drugą…

Niestety pierwsza naprawa podłogi była do poprawki. Była zrobiona po warsztatowemu, czyli na odwal się (Ładzie od początku nikt nie dawał więcej niż rok…)

I jeszcze kilka niespodzianek

Parę nowych otworów…

… które było trzeba załatać…

Potem metaloplastyka…

… bez końca

Finalne warstwy chemii…

I malowanie ze Złombolowym doborem lakieru

 

21 lipca, o godzinie 21 garaż wyglądał tak…

…a 22 lipca, 20 minut po północy tak

Napęd z całym osprzętem leżał porozkładany w kanale, kabina była goła, drzwi leżały obok.
Silnik przez parę motogodzin na stojaku przepalił dopiero ok 7 litrów benzyny.
Przegląd był ważny do 24 lipca.
Do wyjazdu zostało 40 dni.

1 comment to Wysokie…

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Kategorie

Darczyńca

Piniata Cukierkowa bomba

Darczyńca

Sport&Classic Workshop

Darczyńca

FlyPhotos.net

Darczyńca

CARpenter - Grzegorz Arnold

Darczyńca

Darczyńca

Darczyńca

Michał i Paulina

Darczyńca

Szwedzkie Ziółka

Darczyńca

ABA Trans

Darczyńca

SkazaniNaŁadę

Darczyńca

Romera 10

Darczyńca

Filmowe Urodziny

Darczyńca

Klub Malucha

Darczyńca

Technicar

Darczyńca

Andrzej Borkowski

Darczyńca

Piotr Lechowicz

Darczyńca

Krzysztof Góra

Darczyńca

Ewelina Czajkowska

Darczyńca

Wojtek Goździewicz

Darczyńca

Konrad Melon

Darczyńca

Maciej Jermakow

Darczyńca

Paweł Mieczkowski

Darczyńca

Kancelaria Radców Prawnych Stopczyk & Mikulski sp.k.

Darczyńca

Darczyńca

Darczyńca

Darczyńca

Darczyńca

4racing.pl

Darczyńca

Kuba Kiljan

Darczyńca

Azul Holiday

Darczyńca

Grafix bis Zakład Poligraficzny

Darczyńca

Wojtek Pojda

Darczyńca

KEVISPORT wodny sprzęt ratunkowy i asekuracyjny

Darczyńca

Szkoła Tańca i Rock’n'Rolla Sportowego „Promenada”

Darczyńca

Warsaw Speed Team

Darczyńca

Artut

Darczyńca

Sport Ponad Podziałami

Darczyńca

Marek Mireński

Darczyńca

krzysm

Darczyńca

Twoja-Praga.pl