Pierwsze …

… spoty

Przyczyną dzwonienia w prawym tylnym kole wcale nie były słabe sprężynki dociskające szczęki, a po prostu za długie śruby …

sruba
Haczyły o cięgno hamulca ręcznego, ale tylko w momencie gdy hamulec nożny był wciśnięty. Koła miałem przykręcone zapasowymi śrubami na których sprawdzałem metodę oksydowania. Na felgach zimowych tego problemu nie było, i to mnie zmyliło – mają pewnie bardziej wystające wytłoczenia i śruba nie wchodziła na nich tak głęboko.

Problem udało się rozwiązać w czwartek wieczorem, akurat przed pierwszym spotem YTW. Ze względu na organizację Orlen Marathonu, spot został przeniesiony pod Stegny. Było chłodno, ciemno, frekwencja też była mała…

st2
st1
st4
st3

Kolejny spot odbył się już planowo pod stadionem, powoli zaczyna się wszystko rozkręcać – dzień będzie coraz dłuższy, będzie coraz lepiej.

sta2
sta1

sta4

Złombol doczekał się już nawet swojego cateringu! Wyżywienie zapewnił NysaGang – biała kiełbasa na gorąco serwowana z pajdą chleba i kiszonym ogórkiem. Czyli to co Złombol dobrze zna i lubi z Lornety i meduzy z Mariackiej w Katowicach.

sta3

W długi świąteczny weekend udało się pchnąć sporo roboty.

Wymieniłem serwo na wzmocnione produkcji ТоргМаш – jest efekt. Hamulec może nie łapie wcześniej, ale jest wyraźna różnica przy silniejszym wciśnięciu. Zobaczymy czy zmiana pompy przyniesie dalszą poprawę.

serwo

Wymieniłem uszczelkę miski olejowej – ta wycięta z papieru na uszczelki i pociągnięta sylikonem się nie sprawdziła :/ Świeży olej, nowy filtr… i znowu cieknie. Miska jest już po wielu przejściach i nie da się jej jakoś dobrze naprostować. Dodatkowo w miejscu łączenia przedniej pokrywy silnika z blokiem jest lekki uskok i uszczelka słabo dochodzi. Grunt, że jest ciśnienie oleju.

Założyłem bezstykowy aparat zapłonowy СОАТЭ. Przekładka całego zestawu (aparat, cewka i moduł) była bezproblemowa – ustawienie zapłonu z porządną lampą to już żaden problem.

aparat1
aparat2

W końcu przyszła też pora na przekładkę dyfra
dyfer

Wygląda, że jest git – przynajmniej w zakresie prędkości, które mnie interesują…

Miałem jeszcze pół dnia, więc wyrzeźbiłem kolejną wersję uchwytu czujnika zegarowego do regulacji luzu zaworów.

zawory

I to będzie temat na kolejny długi weekend. Oprócz tego w planach jest

  • wymiana pompy hamulcowej
  • wyczyszczenie i nasmarowanie zamka drzwi kierowcy
  • próba wyeliminowania drgań szyby w drzwiach pasażera
  • wymiana uszczelek pompy paliwa i może wstawienie zaworu zwrotnego
  • nasmarowanie dolnych sworzni wahaczy i krzyżaków wału

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Kategorie

Darczyńca

Piniata Cukierkowa bomba

Darczyńca

Sport&Classic Workshop

Darczyńca

FlyPhotos.net

Darczyńca

CARpenter - Grzegorz Arnold

Darczyńca

Darczyńca

Darczyńca

Michał i Paulina

Darczyńca

Szwedzkie Ziółka

Darczyńca

ABA Trans

Darczyńca

SkazaniNaŁadę

Darczyńca

Romera 10

Darczyńca

Filmowe Urodziny

Darczyńca

Klub Malucha

Darczyńca

Technicar

Darczyńca

Andrzej Borkowski

Darczyńca

Piotr Lechowicz

Darczyńca

Krzysztof Góra

Darczyńca

Ewelina Czajkowska

Darczyńca

Wojtek Goździewicz

Darczyńca

Konrad Melon

Darczyńca

Maciej Jermakow

Darczyńca

Paweł Mieczkowski

Darczyńca

Kancelaria Radców Prawnych Stopczyk & Mikulski sp.k.

Darczyńca

Darczyńca

Darczyńca

Darczyńca

Darczyńca

4racing.pl

Darczyńca

Kuba Kiljan

Darczyńca

Azul Holiday

Darczyńca

Grafix bis Zakład Poligraficzny

Darczyńca

Wojtek Pojda

Darczyńca

KEVISPORT wodny sprzęt ratunkowy i asekuracyjny

Darczyńca

Szkoła Tańca i Rock’n'Rolla Sportowego „Promenada”

Darczyńca

Warsaw Speed Team

Darczyńca

Artut

Darczyńca

Sport Ponad Podziałami

Darczyńca

Marek Mireński

Darczyńca

krzysm

Darczyńca

Twoja-Praga.pl